RingwerkenGazet van Antwerpen: "Tijdens de tweede fase van de heraanleg van de Antwerpse Ring zal een speciale werfleider ingezet worden die erop moet toezien dat de signalisatie beter is dan bij de eerste fase van de werken vorig jaar. Toen waren er nogal wat klachten."
Je moet toegeven, van communicatie kennen ze iets, bij de Beheersmaatschappij Antwerpse Mobiliteit (BAM). (Van doorzichtige financiën iets minder, maar dat is een ander paar mouwen.)
Ze zijn goed bezig. Na het succes van de werken vorig jaar (de aangekondigde verkeerschaos is uitgebleven), zullen heel wat chauffeurs het idee hebben gekregen dat het ook dit jaar wel los al lopen. Met als gevolg dat er heel wat toch gaan proberen om de ring te gebruiken. Resultaat : toch de enorme chaos. Vandaar dat de BAM zo stilaan opnieuw onheilsberichten de wereld in aan het sturen is. Een paar dagen geleden dat de werken dit jaar een stuk zwaarder worden, want ook de knooppunten worden nu aangepakt. En vandaag dus de signalisatie.
Professioneel.
Nu de boekhouding nog opkuisen, zeker ? Waarom hangt er aan grote infrastructuurwerken toch altijd een geur van gesjoemel en misbruik ?
¶Berchem Groen¶
¶ 22:39 -
Stuur een mailtje !
-